Využijte také našich dodatkových služeb. Od pronájmu zasedací místnosti a pracovních stolů až po flexibilní řešení pro hosty. Přizpůsobte si své pracovní prostředí podle svých potřeb.
Zasedací místnosti (Meeting room)
- Možnost rezervace podle potřeby.
Skříňka (Box)
- Bezpečné uložení osobních věcí.
Vybavený stůl (Office Desk)
- Kancelář pro 4 osoby.
- Plně vybaveno: monitor, klávesnice, myš (stačí vlastní PC).
- Není vyhrazené místo: "Kdo dřív přijde, ten dřív mele."
- Nutná rezervace předem.
Vyhrazený stůl (Dedicated Desk)
- Kancelář pro 4 osoby.
- Vyhrazené místo, plně vybavené ke každodennímu užívání.
- Vhodné pro jednotlivce a malé týmy.
- Nepřetržitý přístup na vstupní kartu k vašemu vlastnímu pracovnímu místu ve sdílené kanceláři.
Vstup pro hosty (Guest entry)
- Sleva na jednorázový vstup pro hosta.
- Hosté mohou využít Hot Desks nebo zasedací místnost (bez dalších poplatků).